Wat gebeurt er na je bestelling?
Na je online bestelling ontvang je direct een bevestigingsmail. Let op: het kan zijn dat het bericht in je ongewenste mail zit.
Wij gaan je bestelling in orde maken. Zodra we het pakket hebben afgegeven aan de koeriersdienst, dan ontvang je nog een mail van ons met de Track & Trace code.
Levertijd.
Voor 15:00u besteld, is dezelfde dag verzonden. Dit betekent meestal dat het 1 of 2 dagen duurt voordat het pakketje bij jou op je deurmat ligt. Met de Track & Trace code volg je precies waar jouw bestelling is.
Bestelling in één doos.
We doen ons best om jouw hele bestelling in één doos en in één keer te bezorgen. Soms kan het helaas voorkomen dat we een levering moeten opsplitsen.
Waar wordt het pakketje bezorgd?
Op het door jou opgegeven adres of afhaalpunt.
Verkeerd artikel ontvangen?
Neem contact op via hallo@zakkiezoet.nl.
Samen zorgen we ervoor dat jij het juiste artikel ontvangt.
Bestelling aanpassen.
Je kan je geplaatste bestelling niet meer zelf aanpassen.
Wat je wel kunt doen? Zolang je bestelling nog niet verzonden is, kun je contact opnemen via hallo@zakkiezoet.nl, zodat wij jouw bestelling handmatig kunnen aanpassen.